joi, noiembrie 01, 2007

Conducand prin Bucuresti

De la Razvan:

"Am avut o revelatie astazi. Sunt un potential ucigas! In intresectia
D-na Ghica, o masina cu numar de Timisoara a oprit la guloarea galbena a
semaforului. In spatele ei, intr-un Audi negru, o blonda gen "Pisoias,
vreau si eu o masinuta.Imi cumpari si mie gigugiguguigiugu o
masinutica?" a inceput sa claxoneze indignata,injurand atat de tare
incat se auzea de afara. Si claxona, si claxona, si claxona. Facea un
halimai si genera o stare generala de stres. Si claxona, si injura.
Masina, lucru nemtesc, isi facea datoria: claxon cu plaman puternic. Si,
pentru cateva clipe, am avut flash-uri in care m-am vazut ducandu-ma
langa masina, spargandu-i geamul, inhatand halaciuga galbena de par si
proptind-o violent de bordura. De 14 ori la rand. Din fericire pentru
situatia mea sociala actuala si viitoare, cu cateva secunde inainte de a
transform premonitiile in realitate, un tigan i-a dat un pumn in capota
si i-a spus pe un ton ce a linistit curva high class instantly:"Hooo,
faaa! Poate vrei sa te fut!".Magie!Sunt absolut sigur ca o incercare de
a initia o discutie pe tema unui articol din Idei in Dialog (sau de a
provoca o reactie la ultima carte a lui Dan. C. Mihailescu) nu ar fi
avut efectul minunat pe care perspectiva unui tigan gol a avut-o asupra
ei. A tacut, si ea si calxonul nemtesc, a pus mainile crispate pe volan
(doar ea, calxonul nemtesc ramanand la locul lui, sub capota) si a
intepenit privind fix inainte. A fost unul dintre acele "the magic
moments" din Bucuresti. Lumea a inceput sa se hlizeasca,masina de
Timisoara a plecat neintelegand nimic nici ea, nici soferul ei, blonda
in Audi a plecat cu a doua de pe loc si dusa a fost. Tot ce a ramas a
fost replica nevestei tiganului:"Hai vrea tu, ma asta!!!".

Niciun comentariu:

Ad