miercuri, iunie 21, 2006

YAHOO SE INCHIDE!

Super eseul scris de cel de la rage.gk.ro. Si pe mine m-au disperat cei cu mass messages :(
felicitari pentru textul de mai jos persoanei rage.gk.ro (imi pare rau dar nu stiu cum il cheama)


YAHOO SE INCHIDE! sau "Cum sa fii exagerat de idiot in trei pasi simpli"

Ti se pare cunoscut ? Hai sa o luam pe rand:

1. In fiecare zi mor sute de copii pe intreg globul, iar daca cei de la Yahoo! ar lansa o campanie pentru ajutorarea lor, fii sigur ca o vor face prin intermediul paginii principale (asa cum au facut-o si cand CEREAU DONATII pentru victimele uraganului Kathrina sau cele ale cutremurului din Asia din Decembrie 2004) care nu are "decat" vreo 3.400.000.000 (da, TREI MILIARDE) de accesari pe zi. Nu trebuie sa fii doctor in fizica cuantica pentru a-ti da seama ca ar trebui sa ai 68 milioane de prieteni cu cate 50 de persoane in lista pentru a ajunge la acelasi numar de accesari. Pe zi.

2. Yahoo! Inc., o companie fondata acum 11 ani, este cotata la New York Stock Exchange si Nasdaq si avea peste 3.500 de angajati inca din Octombrie 2002. Oferta lor insumeaza peste 35 de servicii traduse in 15 limbi si folosite de peste 411 milioane de utilizatori unici in fiecare luna. Printre altele, recent a fost semnat un contract cu Microsoft, prin care se doreste conectarea userilor de pe Yahoo! Messenger cu cei de pe MSN Messenger. Deci au toate motivele sa-l inchida, nu ?

3. Nu stiu despre tine, dar singura chestie nasoala pe care am patit-o EU pentru ca nu am dat mesajul mai departe, a fost sa dau de idioti care continua sa-mi trimita mesaje de acest gen. Nu mi-a cazut nasul, nu mi-au explodat ochii si nici nu m-am cacat pe mine (lucru care chiar ar fi nasol rau !). Daca trimiti "ca sa fie", nu am cuvinte sa-ti explic cat de prost esti si iti sugerez sa mergi aici, iar daca trimiti doar din superstitie, pune mouse-ul aici.

4. Ca fapt divers, ProTV a prezentat (nu demult) intr-una din emisiunile lor de stiri un reportaj despre mass/chain messages. Am sa redau pe scurt: Nene X trimite un mesaj despre fetite aparent muribunde tuturor cunostintelor din lista lui. Acestia trimit la randul lor mai departe si astfel se creeaza o lista de adrese de eMail pe care anumite persoane LE VAND (DA, se fac bani pe seama TA) unor companii care incep sa iti trimita in eMail reclame (nesolicitate, bineinteles) la fel si fel de porcarii - de la Viagra pana la castraveti murati. Deci, daca nu ai altceva mai bun de facut decat sa stergi 100 de eMail-uri in fiecare zi, continua sa trimiti mesaje cretine. Tu iti faci de lucru, iar eu te scot de pe lista si iti dau ignore. Simplu.

5. Daca nu obisnuiesti sa trimiti mass messages, fa o exceptie macar de data asta iar daca obisnuiesti sa trimiti mass messages, ar fi frumos din partea ta ca acesta sa fie ultimul.

Daca te-am jignit cumva, ma bucur. Inseamna ca te simti si mesajul meu a ajuns la cine trebuia.

Niciun comentariu:

Ad