luni, decembrie 04, 2006

Cugetari

Inteligenta ma urmareste. .dar eu sunt mai rapid.
Fugi de tentatii.....dar mai incet, ca sa te poata ajunge.
Exista o lume mai buna........ dar este mult prea scumpa.
A studia inseamna a te indoi de inteligenta colegului de birou.
"Munca nu a omorat niciodata pe nimeni" dar, de ce sa risti?
Alcoolul omoara incet, incet... Nu conteaza, eu nu ma grabesc !
Exista doua cuvinte care iti deschid multe usi : "trage" si...."impinge"!
Viata e asa de tragica : azi esti aici, miine iar aici...
Foarte multi oameni isi petrec viata culcandu-se cind nu le e somn si trezindu-se cind inca le este.
Timpul vindeca orice, insa nu e si un bun chirurg plastician.
Un semn sigur ca ai imbatrinit este cand, lumanarile de pe tort costa mai mult decat tortul.
Nu e destul sa fii tu norocos, trebuie ca ceilalti sa nu fie.
Daca ti-e foame - maninca sare : o sa iti fie sete !
Stresul inseamna sa te trezesti urlind, apoi sa iti dai seama ca nu dormeai, de fapt.
Si nu ma duce pe mine in ispita caci, gasesc eu drumul si singur...
Daca ajuti pe cineva, ai sa vezi ca isi va aminti de tine si data viitoare cind are nevoie de ajutor.
Dumnezeu a creat lumea din nimic. Nimicul se mai vede, inca, pe ici, pe colo.
Vacanta de vara este perioada cind parintii isi dau seama ca profesorii nu sunt platiti suficient de bine.
Fiecare al cincelea om, in lume, e chinez. Noi, in familie, suntem cinci deci cineva e chinez. Poate tata sau mama, poate frate-meu, mai mare, Costel, sau frate-meu mai mic, Ho-Xiao-Pen. Eu cred ca-i Costel

Niciun comentariu:

Ad