vineri, noiembrie 17, 2006

Mesaj postat pe website-ul Ministerului Sanatatii Publice (+18)

Mesaj postat pe website-ul Ministerului Sanatatii Publice

3/9/2006 M.Daniela

Am avut nevoie de un certificat de sanatate mentala pt. autorizatia de libera practica. Am fost la Sp. Colentina ambulator (Dr Grozovici) la dna dr.Chiriac Liliana care a fost foartevulgara in limbaj. Mi-a pus 2 intrebari de testare dintre care redau doar una cu scuzele de rigoare:

- Cate grame de sperma sunt intr-un coi?
- Am raspuns ca nu stiu dupa care dna dr mi-a dat raspunsul...
- Sugi pula si imparti la doi!

Mentionez ca a 2 a intrebare era la fel, poate mai vulgara.Am vrut sa o reclam pt limbaj dar dna secretara mi-a spus sa o las in pace ca e operata pe creier. As aprecia daca mi s-ar spune cum profeseaza astfel de medici. Va multumesc.

Niciun comentariu:

Ad