joi, septembrie 14, 2006

Banc din Bronx

New York, cartierul Bronx, zi însoritã, cãldurã infernalã. Doi indivizi intrã într-un mic apartament, cãlduros si umed, târând un tânãr slãbut.
În interior e Big Leroy, un negru enorm, transpirat, puturos, cu moacã de prost dispus, o scobitoare în gurã, care îsi curãtã unghiile cu o halebardã.

Unul dintre indivizi zice:
- Auzi Big Leroy, sefu' îl trimite pe ãsta sã-i mãresti curul... Zice cã e ca sã învete sã nu facã pe grozavul cu oamenii nostri din cartier.

Victima strigã disperatã si cere iertare. Leroy nici nu clipeste, îl ignorã si spune:
- Puneti-l in coltul ãla, mã ocup eu de puiul asta de cãtea imediat ce termin cu unghiile.

Indivizii ies si tânãrul se roagã:
- Domnule Leroy, vã rog, nu-mi faceti asta, dati-mi drumul, eu n-am sã povestesc la nimeni cã m-ati lãsat sã plec fãrã sã fiu pedepsit...

Leroy tunã:
- Taci bãi, si stai cuminte la coltul tãu!

Cinci minute mai tãrziu, se întorc indivizii cu altã victimã:
- Big Leroy, sefu' îl trimite si pe ãsta sã-i tai amândouã picioarele si sã-i scoti ochii ca sã învete sã nu-l mai fure.

Leroy cu voce gravã:
- Lãsati-l tot acolo la colt, cã mã ocup acusica.

Putin mai târziu sosesc aceiasi indivizi, târând a treia victimã:
- Big Leroy, zice sefu' cã lui ãsta sã-i tai puta ca sã învete sã nu se mai bage la iubita lui. Ah, si sã-i mai tai si limba si toate degetele ca sã nu mai aibã nici cea mai micã sansã de a se atinge de altã femeie în viata lui.

Leroy, cu o voce de mormânt:
- E ca si rezolvat. Pune-ti-l lânga ceilalti nemernici.

Când tipii pleacã, prima dintre victime sopteste cãtre cãlãu:
- Domnule Leroy, cu tot respect, e doar ca sã vã ajut sã evitãm orice confuzie, eu sunt acela cu curul, sã nu uitati.

Niciun comentariu:

Ad